35+5 kaşınıyorum! Çok kaşınıyorum. Sinirim bozuldu artık. Gece uykusu yok. Karaciğerde sorun yok. Neyin sebep olduğu bilinmiyor. Her doktora gidişimde yapacak bir şey yok diip geri gönderiliyorum. Az kaldı biliyorum, sağlık olsun, kızım iyi olsun diyorum ama çok sinir bozucu bir dönemdeyim. 😔