Gamiiiii aa bende öye tatlıyı çok seven ben ilk üç ay yüzüne bile bakamadım şimdi 5. Ayımdayım ama hala çok şerbetli tatlılar midemi bulandırıyo kızımda turşuya baýılıyodum bunda turşuda yiyemedim tuzlu bide ekşili şeyler hatta eşime özellikle çiğ kofte aldırıp o uç aylık dönemde tek iştahla yediğim şey o olmuştu 🥰