Gamiiiii benimde oğluşum olacak ama ayak üşümesi belirti sayılır mı bilmiyorum☺️ Benim yaZ kış her zaman vücudum ayaklarım hep buz gibi, öyle uyku çökmesi de olmadı pek, sadece hala kusuyorum Buda cinsiyet farkettirmiyor 😁 normalde tatlıyı ve çayı acayip severim ilk 4 ay ağzıma sürmedim. Genelde hep ekşiye yöneldim