Sseedd10 bende 6 haftada kanama ile gittim. Doktor o dönemde bana bir kese boyutu vermemişti ama önemli olan kalbi atması demişti. 20 gün aralıksız yattım. Evden sadece iğne olmak için çıkmıştım. Doktor suyunu bile alma sadece yat demişti bana. Şükürler olsun o günleri atlattık. Beslenmene ve dinlenmene dikkat et. İlikli kemik suyu, meyve , sebze çok faydalı.