Sseedd10 bazılarında da yerleşme kanaması oluyor sonra bi daha hiç olmuyor siz olumluya tutunun. Ultrason cihazları farklı değerlendiriyor bazen geç döllenme oluyor nitekim benimkide ilk tespit edildiğinde geç döllenme olduğunu anlamıştık. Sağlıklı bir gebelik süreciyse zaten her şey yoluna girecek, ilk üç ay önemli benimde doktorum ilişki serbest ama kanama falan olursa ilişki olmaması çocuk için daha iyi demişti. Güzel düşün moralini bozma bu süreci yaşayan çok anne oldu burada.