Haticeburann misafir mi? Pandemi sürecinde mi? Doğum sonrası annem ve kayınvalideme bile hastane çıkışında gelmeyin dedim. Ya kendinizi bir hafta izole edin diye belirttim kiz kardeşimle geleceğim eve çünkü benimle kalacak.
Onun dışında darilan darilsin, kırılan kırılsın kimse benim bebeğim den ve benden kıymetli değil. Birde hani genel misafir gelecek çay kahve ortamı olacak da ikram hazırlayacaksınız oyle mi ? Ya siz virüsün hangi aşamada olduğunun farkında mısınız?