Haticeburann Merhaba hanımlar, biliyorum pandemi dönemindeyiz ama ne olur ne olmaz diyerekten buzluğa ikramlık hazırlamak istiyorum doğum sonrası gelen misafirler için. Sizler birşeyler hazırladınız mı? Neler yapılabilir fikirlerinizi alabilir miyim 🤗
Tevhide001 Haticeburann Mozaik pasta yaptım ben bisküviden, çıtır buzluk böreği yaptım, annem de sarma saracak bizde hazırlıklar böyle 😊
Tiredmom Haticeburann hic birşey hazırlamadım 4 aydır kimseyi görmüyorum annem babam esim hariç ayrica kimseyi kabul etmeyide düşünmüyorum sizde kimseyi kabul etmemelisiniz yenidoğan bebej sonuçta.
incininannesi Haticeburann katmer poğaça yapicam ben minik minik sonra yufka böreği yaparım mozaik pasta yeter belki dolma sarmada yaparım duruma göre değişir
Haticeburann Tevhide001 mozaik pasta ve sarma benimde aklıma geldi, birde çörekotlu kurabiye mi eklesem diye düşünüyorum🙊
Syma-ma Tiredmom nasıl geri ceviriyorsunuz ben gelmeyin şimdi desem direk kırılır alınırlar. Kendilerinin düşünmesi gerek aslında
Haticeburann Tiredmom evet dikkat etmek gerekiyor farkındayım ama yine de 1. Derece yakınlar gelecektir onları red etme gibi bi şansım yok, he olurda uzak olan akrabalar gelmek ister o zaman red edebilirim
hanibazen İnşallah gelmez kimse şu dönemde ama 😅 sigara böreği olabilir sarıp atarsınız buzluğa. Poğaça olabilir çıkarıp fırına atınca o da tazesi gibi oluyo 🤤
Tevhide001 Haticeburann çörekotlu bit kurabiye yapabilirsiniz. Lokmalık minik minik güzel oluyor. Buzluktan çıkınca uzun süre de bayatlamıyor. Ben mahlep ve sirke de ekliyorum hem aroması hem çıtırlığı muazzam oluyor. 😋
Haticeburann [silindi] doğum öncesi hazırlık olarak ikramlık yapılıyor diye biliyorum da ben, yine de işimizi kış tutmak lazım diye düşünüyorum😀
Haticeburann hanibazen bak bu çok iyi🤣 tatlıldır kurabiyedir tekrar tekrar yapmayla uğraşmam çıkartır çıkartır yeriz😂 inşallah kimse gelmez🤣
hanibazen Syma-ma pandemi var şaka yapıyosunuz heralde diyerek gülmek bence şahane bi geri çevirme şekli olabilir 😅
Tiredmom Syma-ma arkadaslar8m zaten mesaj atıyor aylardır kimseyi görmüyorsun sen ne zaman dersen biz o zaman geliriz yanlış anlamayız sende anlama diye bende kısmet kizlar diyorum aklı olan ev gezmesine gitmez hele yenidoğan bebeğe asla gitmez bu zamanda
Tiredmom Haticeburann nasıl yok sizin hayatınız bebeginizin sağlığı onlardan daha mi değerli? Gerçi bunları siz değil gelecek olanlar düşünmeli bu zamanda ev gezmesi akraba ziyareti kalmış mi ben çok şaşırdım. Arkadaşımın yengesi manisa covidde çalışıyor yenidoğan bölümünde anlattıklarını bir duysanız sokağa adım atmazsınız.
Pemberuyam_ Haticeburann Haklısınız ama birinci derece yakınların bizi düşünmesi gerekmez mi? Zaten Doğum yapmış dinlenip bebekle ilgileniyor olacağız. Ne bileyim misafir gelse saatlerce mi kalacak ya da biz mi onlara onlar mı bize yapması gerekir🤷♀️Gelen azıcık düşünceli ise zaten lohusayı düşünür yani 1. Derece yakınları kastediyorum.Misafir için değil ama kendimiz için eşim vs. için kolaylık olur diye bazı şeyler yapılabilir mantıklı geldi bende yapıp koyarım belki poaca börek