Merhabalar sevgili anne ve anne adaylarımız kartal ve pendik bölgesinde yakın zamanda pozitif bir doğum hikayesi yaşayanlarınız var ise hastane ve doktor tavsiyelerinizi merak ediyorum.Takibinizi yapan doktor her ne olursa doğumunuza geldi mi yoksa nöbetçi dr mu doğumunuza girdi.Çünkü tüm gebeliğiniz boyunca sizi anlayan ve dinleyen bir doktorunuzun yerine nobetci doktorun girmesi bunca zaman niye duygusal bir kurdum o zaman dedirtiyor insana bu yüzden tecrübrlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum🥰🥰