Çok zor bulunuyor evet bende ilk üç ay kullandım çok korkarım ineden ama sonucu düşününce hiiç acımıyor ilk başlarda hep kendim yaptım hiiç acımadı sonraları babamdan yardım aldım:) hergün aynı saatte yaptık çok şükür geçti kullanıyorum artık güzel şeyler düşün acımıyor ALLAH hayırlısını versin 🙏💙