Canım ben gebeligimi öğrendiğim de basladim6hemen 6 haftaliktik daha küçücük🥰 Ilk gebeliğimde kalbi durmustu o acıyı ayni yerden imtihan olanlar bilir. Test sonuclarım da pihtilasma çıktı bu iğneyi kullanmam şarttı 😊 bebegim iğne sayesinde daha güçlü tutunacaktı onun için değdi. Ilk baslarda afalladim bende isterdim sorunsuz acısız hamilelik geçireyim ama Rabbim böyle uygun görmüş dedim. Bir yere giderken mesela önce paraydı, makyaj malzemeleri, parfüm du derken simdi ilk aldığım sey ignem oluyor 🥰 akşam 8 de vuruyorum diğer gün aksam 8 e kadar duruyorum ya her saat başı olsaydi diye kendimi teselli ettim hep. Ilk 3 ay göbekten vurdum sonra 3 ay koldan bir sag bir sol şimdi 35 haftalik gebeyim bacaktan vuruyorum 😊 inan bana hareketlerini hissetmeye baslayinca saatini bile geçiremiyorsun iğnenin ben sey diyorum 8 de alarm calinca kizim acıktı 😍 onunla konuşuyorum igneyi vururken bir gün daha yaklastik diye inan saniyelik aci baska hissetmiyorsun oda değer onlara da MİNİCİK AŞK ISIRIKLARI diyorum🥰 bak şimdi doguma gün sayıyorum yine olsa yine bu kadar vururum alistimm😍 Uzun uzun yazdim bir nebzede olsa umut olsun sana insaAllah Rabbim sagliklica kavusmayi hepimize nasip etsin🧚♀️🧡😇