Mom0101 igneyi kullandim ama her gun aglaya ağlaya inşallah devami gerekmez. Yaa suyu yine 2-2.5 icmeye çalışıyorum ama inşallah oyle etkisi olmaz. Senin hamilelik baya sonlara gelmis benim daha 15. Bende cok hapsirdim ve oksurdum kasik agrilarim artti o yüzden endiseleniyorum acikcasi. Bu haftada hissedebiliyo olmayi cok istedim yani en azından hareketi icimi rahatlatirdi diye.