Mom0101 canım 16. Haftamda oldum . Testte yaptırdım pozitiftim . Agrım oldukça parol kullandım birde pıhtılaşma sorunu olabildiği için ve bebek zarar görmesin diye oksapar kan sulandırıcı iğne verdi doktorum . Hergün bir doz kendime göbeğimden vurdum. 2 kez o süreçte pandemi hastanesinde ultrasona girdim bebeğimin keyfi yerindeydi . 3. Gün tat ve koku gitti . 10 gün sonra yavas yavas geldi. Eklem agrılarım , baş agrım , halsizliğim , nefes nefese kalmam ve arada da bulantım oldu . Tüm etkiler pozitif çıkmamadan 20 gün sonra geçti ama yorgunluk hissi 1 ay kadar sürdü . Bol bol c vitamini aldım . Geçti çok şükür . Geçmiş olsun 🙏🏻