Bir doktorun tavsiyesi ve önerisine karşı korkunuz varsa bunu yine onunla paylaşıp kullanmak istemediğinizi belirtmeniz gerekir.risklerini öğrenmiş veya diğer bir tedaviyi kabul edecek olursunuz.
Oksapar çok küçük bir ilçede veya köyde değilseniz kan sonuçlarınıza göre yazılıyor zaten. Genellikle de 10 yada 15 günlük bir tedavi. Korona sonrası pıhtılaşma faktörleri artıp pıhtılaşma süreniz çok düşük olduğu zamanlarda bebek kan akışından bir dirence uğramasın, beslenmesi ve kanlanması düzgün olsun veya siz de bir emboli gibi bir durum olmasın diye veriliyor. Lütfen korkuları ve cehaleti bir kenara bırakın👍🏻