Mom0101 22 haftalık gebeyim canım , bende de belirtiler vardı iki gündür koku-tat kaybı da başladı benim 6. Günüm eşimin 8. Günü ben yurtdışındayım burda da ebem çok ağrın olursa ağrı kesici al sadece dedi. Pazartesi test yapacağız biz. Çok şükür bizde de ateş , öksürük ve nefes problemleri olmadı. Benim eklem ağrılarım olmuştu. Biz de karantinaya aldık kendimizi bakalım sonuçlar ne olacak. Ama şükür hafif atlatıyoruz. Şükür bebeğim de tekmeliyor 🤲🤲💙💙 biz bol bol C vitamini alıyoruz bol bol limonlu ballı karabiberli sıcak su yapıyorum iyi geliyor. Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🤲