mercimeginanne birprensesvebirprensannesi bnm kız tembel ne gece ne gündüz hiç rahatsız etmiyor 😂 hele gece hiiiiiiiç o da uyuyor galiba 😂 30+5 iz
ikiponcik_annesi birprensesvebirprensannesi bence erkek çünkü kızımdayken cok sakindi karnımda hiç hareket etmiyodu desem öyle geceleri sadece biraz hareket ediyodu şimdi oğlum olacak Allah nasip ederse maşallah pğlan kıpır kıpır gecede gündüzde geceleri tuvalete kalkıyorum uykudan uyanıp bakıyorum bizim oğlan hala tepiniyo ne ara uyuyo bilmem 🙈😁😁
BusrAlpay_34 mercimeginanne 34+2yız benm prensesim de öyle çok sakın maşallah dogdugun da da üzmezler annelerini ☺️
birprensesvebirprensannesi mercimeginanne Benim kızımda tam tersi çok hareketliydi şimdi oğluşum olcak inşallah daha hissetmedim 15. Haftadayiz 🤷
birprensesvebirprensannesi ikiponcik_annesi Kaçıncı haftada hissettiniz peki oglusunuzu 🤷 Benim kızımda çok hareketliydi simdide oğluşum olcak inşallah ama daha hissedemedim
birprensesvebirprensannesi BusrAlpay_34 Kızım çok hareketliydi benim aslında 🤷 Şimdi oğluşum olacak inşallah bakalım 🤷
ikiponcik_annesi birprensesvebirprensannesi ben 14. Haftada minik minik hissettim 16 da artk iyice netleşmişti canım ama herkede bir olmuyo ya bi haftaya kadar sende hissedersin bence 🥰
merve0128 birprensesvebirprensannesi bence ikisi de aynı çünkü ilk göbeğimde bebeğim erkekti ve çok hareketliydi hiç durmazdı şuan 34 haftalık gebeyim ve kızım olacak Allah’ın izniyle inanılmaz hareketli doktorum bile taklalar atıyor çok hareketli hiç yerinde durmuyor diyor aşırı hareketli kızımda maşallah
birprensesvebirprensannesi merve0128 Benim kızımda çok hareketliydi 🥰. Şimdi oğluşum olacak inşallah bakalım daha hareket yok hissedemedim ayırt edemiyorum bağırsak hareketiyle 🤷
imerveg birprensesvebirprensannesi o karakter meselesi sanirim ama benim oglan saniye durmuyo durdugu an hic bisey yoksa hickiriyo gobegim devamli tempo halinde😂
birprensesvebirprensannesi imerveg Maşallah maşallah Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
merve0128 birprensesvebirprensannesi çok normal hissetmemen canım şöyle 24 haftalara falan gel o zaman tam anlamıyla hissetmeye başlarsın 18 20 de de hissedersin de ama haftan ilerledikçe daha sert tekmeler oluyor 🌸
BusrAlpay_34 mercimeginanne anne karnında nasılsa dogunca da öyle olur derler ama nasıp şansımıza ne çıkacak bakalım 😄
mrv_b Ben şuan yattım uyumaya çalışıyorum ama bizim ki içerde zıp zıp zıplıyor resmen 22 haftalığım korkmaya başladım şimdi resmen vajinada hissediyorum 😳cinsiyetimiz de kız