Dorukunannesifatma ya onu bende baya istedim hatta kayınpederim doğum hediyesi olarak alacaktı sonrasında burda 2 kez post açıldı ve alanlar bir nevi gırgır gibi diğer süpürgeler gibi değil ve trendyol bu olumsuz yorumları yayınlatmıyor parasının karşılığını vermiyor ben alerji oldum meğersem süpürge tozları toplamamış 3 ayda vs yazmıştı e bayada pahalı o sebeple ben vazgeçtim canım O kadar parayı riske atmak istemedim ama iyi araştırın eğer düşünüyorsanız