Zeynepturkman merhaba evet çok şükür bebekte bende çok iyiyiz :) herhangi bir problemimiz olmadı. Ameliyat ensansında fazla kanamam olmuş kan takviye ettiler bunun için kontrol amaçlı 1 gün fazla kaldık hastanede sadece. bebek 36 haftalıktı küveze girebilir denmişti ama şükür küveze de girmedik. Doktor çok önemli bizim gibi durumlardaki gebelikte