Vkdldkc 16. Haftada farkedildi. O zamandan beri 4 ayrı doktora gittim.2 si perinatolog. Doğumum araştırma hastanesinde olacak.Şimdiden ayNı kan grubundan 10 kişi bulmamız istendi bizden.Doktorumuz ve ameliyatı yapacak ekip her şey belli. Sadece şaşırdığım durum şu burada bu sorunu erken haftalarda yaşayan arkadaşlara sonradan plasenta yukarı çıkabiliyor denilmiş,bizde yapışıklık olduğu için mi bu ihtimal olarak görülmüyor ?