Sineemiis Asya178 parça parça geliyor diye pıhtılaşmadan şüphelenme ben daha geçen gün sordum doktoruma rahminin kalınlaşma parçaları dökülüyor icin temizleniyor dedi hatta kist varsa onlar eriyor belki de pıhtılaşma o şekilde anlaşılmıyor
Asya178 Sineemiis incelemeye gönderdiler bir sorun yok dediler de sorun yoksa niye oluyor adam akıllı inceleseler bişey olacak sanki
tanya25 Asya178 pıhtılaşma çıktı. Tekrar gebelik oluşana kadar coraspin kullandım gebe kalır kalmaz kan sulandırıcı iğneye başladık
Asya178 Sineemiis bı sansimi deneyim oxel.klinige gidiyorum ordaki doktor elinde kalan ilaçlarla gel dedi çok iyi bı doktor ondan isterim yapar belki ama özel çok para alırlar devlette yaptırmak için rapor da yazdirabilirim
Sineemiis Asya178 canım öyle raporla falan olmuyo ya direk araştırma hastanesine gittim ben kromozom analizi ve pıhtılaşma yaptılar ki nitekimde pıhtılaşmam çıktı devlet yapmıyor özel de pahalı
Zezeeeyyldrm Asya178 yok canim bunun bir belirtisi olmuyormuş ancak kan tahlili verip öğrenebiliyosun.
Zezeeeyyldrm Asya178 kız bende senin gibi tedirgin oldum acaba devlet hastahanesine gidersem beni geri cevirirler yok derler falan özele mi gitsem dusunup durdum sonrada dedim devlete gidecem yok derlersede dunyanin sonu degil ya deyip yaptirdim sonunda bakalim
plakayerli Sineemiis doktor bana sağlıksız yumurtadan olabilir sağlıksız spermden olabilir bilemeyiz demişti. Onlar da bilmiyor. Ama dış gebeliğe göre çok daha hafif bence. Bir boş gebelik sonrası sağlıklı gebelik geçiren de baya var :)