Asya178 Kızlar boş gebelikten kürtaj oldum 1 ay önce devlet Hastanesi’nde kan testi yaptırmak istiyorum yani koyulaşma var mı diye baktırmak istiyor nasıl bir yol izlemeliyim neye randevu almalıyım doktora ne demeliyim yaptıran varsa yardımcı olabilir mi
tanya25 Asya178 maalesef tek düşükte yapmıyorlar ne kadar saçma ama maalesef yapmıyorlar ben iki düşük yaptım onda bile zorla yaptılar. Araştırma hastanesinde genetik bölümüne randevu alıp öyle gittim canım durumu anlattım gittiğim hastanede yapmıyorlarmış ama bana oradan kayıt açıp başka hastaneye sevk ettiler orada kan verdik eşim ve ben 26 günde çıktı sonuçlar.
Asya178 plakayerli kan koyulasmasi veya başka biseyden olabilirmiş öyle duydum pek bir bilgim yok daha önce yaptıranlara sormak istedim
plakayerli Asya178 pıhtılaşma mı? Birisi tek düşüğü olmasına rağmen test yapmayı kabul etsin diye doktora iki düşük yaptım dediğinden bahsetmişti 😬 çünkü genelde tek düşükte yapmıyorlar. Bi de boş gebelik tam düşük gibi değil. Ben de geçirdim doktor bana da herhangi bir test yapmadı. Sadece kürtaj sonrası patolojiye parça gönderdiler ondan da bişey çıkmadı
Asya178 plakayerli aynen benimki de öyle oldu şimdi hastaneye gidip test yaptırmak istiyom desem yaomazlar mi
Sineemiis plakayerli boş gebelik neden oluyormus ya bende oldum Aralık da kurtaj oldum napcaz yanı bidaha olmaması icin🙄
plakayerli Asya178 şansınızı deneyin benim tecrübem olmadı test yaptırmakla ilgili ama buradan okuduğum kadarıyla 2-3 düşükten önce yapmıyorlarmış
Zezeeeyyldrm Asya178 canim 10 gun once yaptim benimde ilk gebeligimdi bos gebelikti ben doktora dedim iki ablamdada bu sorun var bende de olabilir mi aa hemen yapalim dedi arastirma hastanesinde yaptirdim 10 gunde cikti yani yalan soylemek zorunda kaldim sende boyle soyleyebilirsin bir daha ayni seyleri yasamamak icin mecbur
Asya178 plakayerli o nasıl bir sacmaliksa çocuklar ve anneler telef olduktan sonra yapsalar ne özel kliniğe gidiyorum o doktor isteyebilir mi acaba devlette yapılsın diye 🤷
Zezeeeyyldrm Asya178 yok arastirma hastahanesi oldugu icin ucretsiz yapiyolar ozel hastahane pahali istersen direk benim dedigim gibi soylersen doktor hemen yaptirir ben yarin gidip sonucuma aalacam insallah temizdir.
Zezeeeyyldrm Asya178 devlet hastahanesi kadin dogum uzmanina git ona soylersin o seni yönlendirir zaten illaki arastirma hastahaanesi olmasina gerek yok canim boş yere parada vermemiş olursun.
Zezeeeyyldrm Asya178 hic kanamam olmadi kürtaja alindim eger saglikli olsaydi subat sonu dogacakti nasip olmadi bakalim rabbim saglikli hayirli evlatlar nasip etsin.
Asya178 Zezeeeyyldrm amin canım inşallah benimki de 4 aylık olacaktı şimdi gidiyim.bakalim devlet Hastanesi’ne deneyim şansımı
Zezeeeyyldrm Asya178 git canim mutlaka yaptir ilk gebeligimiz diye bi daha mi yasayim ayni aciyi belkj kan pihtilasmasi yoktur ama en azindan icimiz rahatlar
Asya178 Zezeeeyyldrm adet görürken pihti şeklinde parça parça kan gelirse kan pıhtılaşması olabilirmiş bende var o adetim 2.gunu çok kanama oluyor o xaman öyle geliyor
Sineemiis Asya178 parça parça geliyor diye pıhtılaşmadan şüphelenme ben daha geçen gün sordum doktoruma rahminin kalınlaşma parçaları dökülüyor icin temizleniyor dedi hatta kist varsa onlar eriyor belki de pıhtılaşma o şekilde anlaşılmıyor
Zezeeeyyldrm Asya178 yok canim bunun bir belirtisi olmuyormuş ancak kan tahlili verip öğrenebiliyosun.
tanya25 Asya178 pıhtılaşma çıktı. Tekrar gebelik oluşana kadar coraspin kullandım gebe kalır kalmaz kan sulandırıcı iğneye başladık
Asya178 Sineemiis incelemeye gönderdiler bir sorun yok dediler de sorun yoksa niye oluyor adam akıllı inceleseler bişey olacak sanki
plakayerli Sineemiis doktor bana sağlıksız yumurtadan olabilir sağlıksız spermden olabilir bilemeyiz demişti. Onlar da bilmiyor. Ama dış gebeliğe göre çok daha hafif bence. Bir boş gebelik sonrası sağlıklı gebelik geçiren de baya var :)