Merhaba bende ilk 7 haftalık dusuk sonra 10 haftalık dusuk yasadım genetik tahliller sonucu kan pıhtılaşması oldugunu ogrendım 6 ay ara verdikten sonra suan 11 haftalık hamileyim. O korku hic gecmıyor maalesef. Suan kan sulandırıcı kullanıyorm pıhtılaşmadan dolayı oldu bu sefer sorun olmayacak diye kendimi teselli ediyorum. Bunda da lekelenme kanama yasadım ama cok sukur suan sorunumuz yok. Allah tez zamanda saglıkla hepimize nasip etsin ınsallah