Ayse121 Merhaba🙋🏻♀️İlk gebeliğim istedikten altı ay sonra gerçekleşti altı haftalık olduğunda kalp atışının olmaması sebebiyle düşük yaptım😔üzerinden üç ay geçti tekrar hamile kalmak istiyorum ama korkularım var.Bu durumu yaşayan arkadaşlarımı yoruma bekliyorum.🌸
Gizoos Ayse121 canim benimkide ilk düşük oldu 6 ay sonra hamile kaldım o korku geçmiyor maalesef içinde bir korku kalıyor
1_ayse11 Ayse121 bn de 8 haftalık düşük yaptım hem çok istiyorum hamile kalmak hem de korkuyorum sizin gibi😔
Fersah Ayse121 ben 6 ay önce düşük yaptım şimdi 7+3 gebeyim. Korkmayın Allahtan ümit kesilmez. Ben şimdi 3 ay dolana kadar özellikle yatıcam çünkü rahmim kalp şeklinde ve perdeliymiş ilk 3 ay önemli yat dedi doktorum. Tedirgin oluyorum ara sıra ama cesaret edip bebiş yapmasaydım daha çok üzülürdüm.
kindersurprise Ayse121 ben de ilk gebeliğim 12. Haftada düşük yaptım kan pıhtılaşmasından şüpheleniyorum her postu okuyorum bununla ilgili kızlar genetik test yaptırmadık henüz eğer iki düşük sonrası yapılıyorsa bana da yapılmaz o zaman araştırmalarıma göre şöyle düşükten bir adet sonrası hamile kalmak isteyenler beklemesin diyor bazı doktorlar onun dışında pıhtılaşma sebebiyle düşük olamaması adına hamile kalmak istediğiniz an bebe asprinine başlamak faydalı oluyormuş gebe kalmayı da kolaylaştırıyormuş bunu yazanlar çok olmuş gebelik elde edilirse de doktor her ihtimale karşı kan sulandırıcı iğne ve hap veriyormuş aklınızda olsun
Drydnzzz Merhaba bende 7 haftalıkken bebegimi kaybetmiştim 2,5 ay sonra tekrar hamile kaldım ve Kimyasal gebelik yasadım kimyasal gebeliğin arkasından tekrar hamile kaldım su anda 10. Haftamdayım 🙏🏻Hiç korkma rahim hamile kalmaya alısmışken hiç uzatma canım
Inci26 Drydnzzz merhaba, iki adet dönemi mi beklediniz bir adet dönemi mi . Bende 8 haftalik dusuk yaptim . Ama beklemek istemiyoruz. Pihtilasma testi yaptiricaz beklesek mi beklemesek mi kararsiz kaldık.
Drydnzzz Bu korku hiç gitmiyor kızlar ama içinizi ferah tutun Allah ın izniyle hiçbirsey olmaz eğer istiyorsanız ötelemeyin 😊
1_ayse11 Ayse121 Aynn ya hem bebek istiyorum çok hem de ayni şeyleri tekrr yaşamaktan korkuyorum rabbim hakkımız da hayırlı olanı versin inşallah
Ayse121 Inci26 benim üç adet dönemim geçti ,düşükten hemen sonra genetik testi ve kan pıhtılaşması testi yaptırmak istedim devlet hastanesinde ama üç düşük olmadıkça yapmadıklarını söylediler gerek yok dediler özel hastaneler istek doğrultusunda yapıyorlar ama testlerin fiyatları biraz yüksek.
Inci26 Ayse121 evet ozellerin fiyati cok yüksek. Şehir hastanesine gittik . Ailem de erken menopoz olduğu için onun testini yapalim sonra pıhtılaşma yapariz dedi . Oda iki ayı gececek . Genetik testleri yapmayacakmis . Bazıları iki adet dönemi bazıları bir diyor . Eger hamilelik olursa yine düsuk olur diye de korkuyorum . Pihtilasmayi beklesem diye düşünüyorum açıkçası baya kafam karisik
Ayse121 Inci26 Aynen öyle iki ay sürebiliyormuş bende ondan korkuyorum tekrar gebe kalırsam normal gebeliklerden daha yüksek düşük riskim.İki doktora gittim ikiside üç ay bekle dedi ama kişiden kişiye değişiyor düşük sebebide büyük ihtimalle genetik sebepten ötürü olduğunu söylediler.
Inci26 Ayse121 bana sağlıksız gebelik dediler kalp atisi var gibi sonra yok dediler. Hakkımızda hayırlısı . Ama dusukten sonra gebelik ihtimali yüksek diyorlar
Ayse121 Inci26 Banada öyle dediler hata bekleteceklerdi belki kalp atışı olur diye ama düşük yaptım.Herkes öyle söylüyor rahim düşükten sonra gebelik için normalden daha hazır oluyormuş ,benim ilk gebeliğimdede hemen olmadığı için Allah nasip ederse bu seferde zaman alacağını düşünüyorum.
1_ayse11 Fersah rabbim yardımcın olsun inşallah sen ve bebeğin sağlıklı şekilde atlatırsınız bu dönemi 🥰