Gunnurb Dorukela merhaba , bende ikili test yaptıracağım ne ötede bu fiyata yaptırdınız acaba ? Bana hep 700 600 fiyat verdiler
Dorukela Gunnurb ben Bandırma özel Hastanesi’nde yaptirdim bunu ve fiyatı belki diğer illere göre farklılık gösteriyordur bilemem ancak devlette yaptırma şansinizda varsa bunuda değerlendirebilir siniz bence
Eceee7 seyhanmiray18 bende özele gidiyrm muayene 135 vermiştim ikili test içinde 72 tl .amnio sentez icinde memoriale gitmek zorunda kalmıştım 3400 tl vermistik
Lifebaby Eceee7 aminio sentezi doktorlar pek önermiyor dusuk riski oluşturuyor diye sizde sonuç kötümü çıkmıştı
Eceee7 Lifebaby evet maalesef ikili 1/107 idi perinatoliji de organ taramasinda da risk.cikti cok gönüllü olmasamda amnio sentez yaptirdik cok şükür sonucumuz iyi cikti
Eceee7 Lifebaby evet maalesef ikili 1/107 idi perinatoliji de organ taramasinda da risk.cikti cok gönüllü olmasamda amnio sentez yaptirdik cok şükür sonucumuz iyi cikti
Lilo Sehir hastanesinde yaptirdim 5 gun once. Ücretsiz. Sonucu 10 günde çıkıyormuş. E nabızdan görebiliyor muyuz?
Lifebaby Eceee7 gözünüz aydın Allahım saglikli bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
nazlcandrli Kedisever3535 benide 11+3 e cagirdi canim zaten 11-14 haftalar arası yapılıyor diye biliyorum
Eceee7 Lifebaby amin inşallah amnio.sentez cok yıpratıcı ve riskli sonucu ogrenene kadar ne uyku kaldi nede gözümde yaş. ALLAH kimseyi evladı ile sınamasın hepimizin bebisleri saglicakla gelsin inşallah
bebisini-bekliyor Kedisever3535 11-14hafta arası yapıyorlar ben 11 de normal kontrole gıtmıstım onu da yapar diye erken olunca yanlıs sonuc verebiliyor dedi bu carsamba gitcem 11+7 oluyor sende bikac gun gec gitsen ıyı olur sanki
Kedisever3535 bebisini-bekliyor tam 12+0 oluyosun.benim bebek 4 -5 gün önde gidiyor acaba ondan mi erken çağırdı diye düşündüm bende Olmadi haftaya pazartesi 11+5 oluyor o zaman gidecegim
bebisini-bekliyor Kedisever3535 aynen gorur muhakkak tam 11 diye bakmadı bana demekki bir iki gun gecsın dedı
Kedisever3535 bebisini-bekliyor ama cuma dediği icin de gidip.gormek.istiyorum. sana söylüyor mu doktor kalp atış hızı işte şu kadar, bebek sağlıklı vs. Diye. Yoksa hemen gosterip geçiyor mu Tam.adet gününle aynı mi.gidiyor haftası bebeginin
bebisini-bekliyor Kedisever3535 normalde mesela bugun 11+6 yazıyor uygulama da ama doktora gore 11+4 bazen bir bazen 2 gun geriden soyluyor bir iki gun sorun olmaz diye düşünüyorum bebek buyudukce daha netleşiyor ya. Kalp atıs hızını düzenli su da yeterli hersey normal gbi bilgiler verdi
Kedisever3535 bebisini-bekliyor Evet bi kaç günden bisey olmaz. Hadi hayırlısı canım güzel haberlerini bekliyoruz
bebisini-bekliyor Kedisever3535 ınsallah canım hepimiz saglıkla kucağımıza alırız ınsallah. 2 dusugumde oldugu ıcın daha cok tedirginim
Kedisever3535 bebisini-bekliyor benim de 1 dusugum war inşallah bu gebeligimizde sonuna kadar gideriz canım