Damlae16 Azrabetulunannesi öyle yapicam artık ya pazartesi gider alırım yok gitmiyor yani boğazımdan çok büyük 😂
Damlae16 tubiii0106 valla o kadar ilacım var ki artık ilaca dair hiç bir şey görmek istemiyorum aslında ama bu gidişle olmayacak gibi 😂
kadriye25 tubiii0106 ilk başlarda bende de oldu bi kaç gün üst üste içince insan alışıyor ayak ağrısına iyi geliyor içmeyince uyuyamiyorum ben ya
kadriye25 Damlae16 canım ben de sabah büyük kaşık zeytin yağı içiyorum bazen oda işe yaramıyor şimdilerde aktivia kayısılı yiyorum o biraz karnımı rahatlatıyor dene istersen
Damlae16 kadriye25 deneyeyim canım valla o kadar kötü oluyorum ki hiç bir şey fayda etmedi zaten yürüyüş de yasak hep yatıyorum çalışmıyor ki vücudum o yüzden de eritemiyor napacagimi şaşırdım
Rabia54_ Damlae16 magosit içiyorum bende normal parol gibi hap kramplara kasılmalara ağrılara birebir magnezyum ilaçları gerçekten
Damlae16 Rabia54_ ya çok kararsız kaldım hangisinden alsam en iyisi doktora sorarak alayım ben böyle olamayacak gibi 🤦
Rabia54_ Damlae16 doktora sor tabiki magosit i devlette karşılıyor 365 mg kullananı çok sen yinede sor canım