Damlae16 maalesef 22 Haftalığım ve başından bu yana kabızım hamile olmadan önce de kronik kabızlığım vardı zaten kronik olunca hiç bir doğal yöntem etki etmiyor , duphalac da işe yaramıyor. Sadece d vitamini , Demir ve vitamin ilacı kullanıyorum , magnezyum kalsiyum kullanmıyorum, magnezyum kullananlar kabızlık konusunda rahatladığını söylüyor da bende o mu eksik de sıkıntı acaba diye düşünmeye başladım