nur94_ Korkunç olur mu ya o beni tekmeledikçe mutlu oluyorum bazen canımı acıtıyo ama olsun annesi poposunu yesin onun 😂
Tugcetugce42 [silindi] yok canım çok tatlı çok güzel bir his benim bebeğim tekme atmayınca korkardım dua ederdim tekme atsın diye ☺️
Kiymtaysenur Hayır ya ☺️ çok güzel bir his ileriki haftalarda tabi rahatsız edici olur ama ilk zamanlar çok güzel deniz dalgası gibi böyle çok güzel 🥰🥰
minik_kalbim hilal-a ahahh 😂aynen benjmde hosuma gidiyor eşim kendine benziyo diye uçuyo havaya bende sadece bana tepki veriyor diye mutluyum 😂🤲