Gzmerdem Aylarca ilaç tedavisi gördüm sürekli tekrarladı en son Lis ameliyatı oldum. Keşke o kadar acı çekmeseydim çok daha önceden ameliyat olsaydım diyorum. İlk hamileliğim normal doğumda sıkıntı yaşar mıyım acaba bunu düşünüyorum ben de
Serapakcay Firdevsgulden hem hemoroit hem anal fissür vardi bende 4 yıl cektim yaptogim hic birsey fayda etmedi ilac macun ne bilim hosaf incir ne deseler yaptim faydasi olmadi cok sukur ozel bi yerde ameliyat oldum suan cok sukur arada bi kabiz olursam kotu oluyo yoksa boyle olucani bilsem daba once ameliyat olurdum hergun cekmektense arada bi oluyo artik yenilerse bile 1 senedir yenilemedi sonrasindada yapicak bisi yok yoksa canim cıkıuodu onceden benim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
merecan5 Serapakcay botoks mu oldunz acaba kasi.mi.kestiler bide sonrasinda gaz ve kaka tutamama sorunu olabilyr sikinti yasadnz mi son olarak ameliyatnzi nerede oldnz
Serapakcay merecan5 ben ankarada ozelde oldum canim bogma baglama lazerle yakma deniliyo tutamama vs hic bi sikintim olusmadi gayet memnunum ama normal ameliyatlarda ole sıkıntilar olabiliyomus evet
merecan5 Serapakcay cok gesmis olsun onecelikle peki ameliyat sonrasi iylesmen nasil oldu agrilarin oldu mu olduysa da nekadar sure devam etti sureci biraz anlatrmisnz
merecan5 Serapakcay bide siz mi ameliyatinzi bu seklide istedinz mesela ilk botoks onerirler genelde olmadi lis yapiyor die biliyrm ama size baska islemler yapilmis