Firdevsgulden benim oğlum yaşadı 4 Aylik bebekti başta doktor basur sandı ama cerrah fissul teşhisi koydu bir Dr hemen ameliyat edelim dedi ama başka Dr ameliyat olursa kakasini tutamayabilir ayrıca tekrarlar dedi kremle tedavi ve asla kabız olmamak tek çözüm dedi. Biz ağrı kesici olarak anestol krem olarak da fucidin ve adını unuttuğum bir krem daha kullandık biraz zor geçti ama geçti şükür sadece orda iz kaldı ama razıyız o ize size de çok geçmiş olsun inşallah