Asil_Egem bende cok gaz yasadim boyle birseyle karsilasmadim. Yani doktorunuza guveniyorsaniz ve o soylediyse dogrudur. İsin ehli olanlar onlar. Gaz icin diyetisyenim laktozsuz sut ve yogurt onermisti. Birde kis ayindayiz. Sicaklasanizda ayaklara cok dikkat. Ben bazen belime şal sariyorum. 😊