gzm1234 Emekce kendim yazdım sandım bi an☺️ Bende 28 haftalığım ve 12. Haftada hissetmeye başladım kime söylesem inanmadı ama hissediyordum kıpırtılarını
Ceydalkc Aysesss benimde bebeğim çok haraketsiz bazen birkaç gün haraket etmediği oluyor bu hafta randevumuz vardı doktoruma sordum bir sıkıntının olmadığını rahat olduğu için haraket etmediğini söyledi.
Ayten0661 Emekce benim kızım da öyle hissettiğimden beri kıpır kıpır bazen uyandırır gece kıpırdamalarıyla beni 🤗 dönerken bile hissediyorum
Aysesss Gurcunur ilk hamile oldugumda gittigşm gun demisti ama internete son adet tarihine gore dogum zamanı hesaplama yaz cıksr canım normal doguma gore hesaplıyor bu tarihi tabi bebege baglı erken de olabilir yada catı muayenesinde catım dar olur sezeryan da olabilir
annepanda Aysesss bebekten bebeğe degisebilir galiba. Benimki cok hareketli doktorumada dedim sanirim dogdugunda hic uyumayacak. Oda bakarken dedi cok hareketli hic durmuyor diye. Belki hareket ediyorda sizin hissedemiyeceginiz kadar minik hareketlerdir.
Aysesss annepanda evet o olabilir çünkü harnıma dokundugumda elimle hissediyorum ama elimi cekince hissedemiyorum
Neserdi Aysesss 29+2 benim doktorum 3 ana yemek sonrasini takip et harekeler yemek sonrasi iyiyse korkmaya gerek yok dedi
annepanda Aysesss ben mesela karin germe ameliyati oldum. En çok hissedecekmiyim diye merak ediyordum. Çunku karnima dokununca ben hissetmiyorum. Ama bebis icerde hareket edince hissediyorum cok şükürr.
Nisanurunannesi3850 Bugün tam 27 haftalık oldum genelde uzanirken ve yatarken cok hareketli gittikce hareketleride sertlesiyor taa midemin oralarda tekme attigini hissediyorum🌸
Aysesss Busradrk normalden korkuyorum ama sezeryan olsunn da demşyecem hangisi nasipse sen nasıl dusunuyorsun bide adı ne olacak
Busradrk Aysesss bende korkuyorum o yüzden sezeryan olacam kısmetse🙏🏻 İsime tam karar veremedik ya Doğu olacak ya da Ege😇 siz ne düşündünüz?🙃