Öncelikle bu benim ikinci doğumum bir tane bir yaşında oğlum var onu da normal doğumla dünyaya getirdim daha 2 aylıkken tekrar hamile olduğumu öğrendim dünyam başıma yıkıldı sandım ama şuan iyi ki diyorum… ilk oğlumu 38. Haftada kucağıma aldım ama kızım 41. Haftaya kadar gelmek bilmedi pazartesi günü sabaha karşı hafif sancılar başladı ama düzensizdi sonra sabah 8’de daha sık gelmeye başladı anladım doğum yapacağımı 15 dk’da bir geliyordu ama çok rahattı oğlumla ilgilendim hazırlandım makyajımı yaptım hemde nasıl bir makyaj çünkü komtrolümde vardı doğum yaparsam güzel görünüyüm istedim😂 oğlumda sıfır makyaj saçım başım dağınıktı fotolarda çok çirkin çıkmıştım diye tecrübe kazandım neyse sabah 10’da gittim doğumhaneye algılar açıklık5cm hemen hazırladılar beni lavman yaptılar sonra suyumu patlattılar sonra da suni sancı verdiler hızlı açılmam olsun diye kendi sancım çok rahattı ama suni sancıyla sancılarım sıklaştı ve çok zorlayıcı oldu ben hiç sancı gelince plates topu yürüyüş falan yapmadım yapanlara helal diyorum🥰her sancıda yere çömelip derin derin nefes almaya çalıştım saat 12’de açıklık 10cm olmuştu ve oğlumda da böyleydi çok fazla kalmadım sancıyla ama ıkınmak çok zorladı beni bir an yapamıycam sandım üç dört kere ıkındım sonra kızım doğdu çok şükür maşallah tam dört buçuk kilo foğdu bu yüzden biraz zorlandım ve sakın bebeğim ultrasonda küçük deyip ğzğlmeyin kızım ultrasonda sadece 3 buçuk kilo çıkıyordu ama bir doğdu şok olduk hepimiz üç dört ıkınmada çıktı çok şükür ama ıkınırken çok zorlandım diyebilirim…size tavsiyelerim sancıyı önce evinizde çekin dayanabildiğiniz kadar.. sakın korkuya kapılmayın doğunca rahatlıyorsunuz kayıp gidiyor içinizden ohh be diyorsunuz bebek doğduğu an ama ben kilolu olduğu için zorlandım birazcık ıkınırken…nefesinizi içinize çekip iyice ıkının bağırmak asla çözüm değil aksine daha çok zorlaştırıyor doğum yapmanızı nefesinizi tutarak ıkının şuan 5.günüm çok şükür tamamen toparlandım ve çok çok az dikişim oldu sadece dıştan umarım sizin doğumlarınız daha da kolay olur rabbim bir avazda kurtarsın hepinizi sorularınız varsa cevaplauabilirim seve seve