Garipyolcuu DilekDogan78 amin inşallah canım inşallah 🙏 birde tüp bebek olumlu sonuçlandı onun için normal bir kadın doktoru ile mi devam ediyorsun yoksa tüp bebek alanı olan bir doktorlamı
DilekDogan78 Garipyolcuu ben Ankara’da yasamadigim için burda bir doktorla devam ediyorum ama eğer istersen sanırım aynı doktor ilgilenmeye devam ediyor diye duymuştum ama başka doktor da tercih edebiliyorsun sana kalmış
Garipyolcuu Alicem amin inşallah bencillerinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız teşekkür ederim 🙏
Melike95 Garipyolcuu bende pko vardı tedavi oluyordum doktorum sende bişey kalmadı neden hamile kalamıyorsun dedi eşini bi göster dedi öyle anlafık sorunun sadece bende olmadığını