Garipyolcuu benim eşimde de kromozom yapışıklığı vardı önce bunun için 700 tlye test yaptırdık sonra azo sperm olduğunu öğrendik ameliyat ile toplandı 4 saat sürdü 4. 000 tl ödedik sonra yumurta geliştirme toplama işlemleri için iğneler kullandık bu iğneler için heyet raporu çıkardık azosperm olduğu için eşim indirimli aldık sonra yumurta toplama yapıldı 4.000 tl ye 20 tane 5. Gün seviyesine geldi 5 tane donduruldu rahim hazırlandın diye iğneler kullandım transfer oldum tutmadı 2. Transfer öncesi histereskopi ameliyatı oldum kisler polipler alındı 3.500 tl 2. Transfer için 4.000 tl ödedik şimdi tuttu 4 aylık olduk progesteron pruluton ve oksapar kullandım bi süre şuan sadece oksapar kullanıyırum bir sürüde vitamin şeker hapı