Aybkezr Fatma_7 ay Allahım korusun canım benim vallah bende ogurmekten olecem artık inş birşey olmuyordur
Esin112 Aybkezr düzenli sabah aç al canm bide beni limon rahatlattı haberin olsun bi dilim oyle suyun içine atıyorm içiyorum
Aybkezr Fatma_7 ne yaptın canım durumu nasıl bebeğin tekrar gittin mi hastaneye ne dedi doktor en son 🤲 inş rabbim korusun bebeklerimizi
Aybkezr Esin112 vallah canım ben de limon yiyorum biraz iyi geliyor bana da sanırım bir de suya atıp içeyim belki o da iyi gelir
Aybkezr Fatma_7 ay çok şükür canım evet dikkat et gerekirse kalkma ya boşver siz iyi olun da inş hiç bir sıkıntı olmadan atlatırsın canım