Ben de 10+4üm. 6.haftadan beri hiç neredeyse hiç geçmeyen bulantılarım beni mahvetti diyebilirim. İlaç içmiyorum direniyorum çubuk kraker ve leblebi biraz da olsa iyi geliyor.
Ama ne kadar sabrederim ilaç almamaya inanın bilmiyorum, psikolojim bozuldu artık :(