gulin-35 Mhmdenes2021 benc Mhmdenes2021 bencede pismanlık en rahatı anne yanı olanlar en azından kalk yat yapmıyosun
Seda1461 HappyMom Babyfix’den sepet beşik.Bebek arabası ve oto koltuğunun yanında 650 TL’ye geldi.Baby bee anne yanı beşik o da hepsi buradadan kuzenimin hediyesi 😊
Derin2021 HappyMom bende pregonun anne yanı olabilen 2 kademeli park beşiğini aldım daha kullanmadım ama inş memmun kalırız
Esmagcaeker HappyMom ben montessori alıyorum çok daha kullanışlı ve birdaha oda yapmama veya yatak almama gerek kalmayacak :)
EbruAslan Esmagcaeker nasıl kullanmayı düşünüyorsunuz ? Bende istiyorum fakat en azından ilk 6 ay yanımda yatması gerek diye birde sepet beşik istiyorum.
Mervegnlts HappyMom Bende anne yanı beşik düşünüyorum daha almadım ama alırsam sanırım öyle birşey alacağım😇
Esmagcaeker HappyMom ben montessori alıyorum çok daha kullanışlı ve birdaha oda yapmama veya yatak almama gerek kalmayacak :)
ironbaby Esmagcaeker montessori çocuk yataklarını biliyorum da beşik nasıl oluyor acaba🙄çocuğun kendi başına girip çıkabilmesine yönelik tasarlanmış bu yataklar bebeklikte de güvenle kullanılabiliyor mu?
bebegamin1 HappyMom ben eski usül beşik alacam büyüyünce başka yataga geçeriz şimdilik Demir eski beşik düşünüyorum
Lalihhhh tgbktszdmr bizde 4 kademeli anne yani beşik aldık kurduk baya kullanışlı gözüküyor 4 yaşa kadar diyorlar ama çevremdeki herkes ,2 yaştan sonra çocuklar beşikte yatmıyor diyorlar
Artemis16 Meleg nasıl memnun musunuz bende ordan almak istiyorum ama iyi mi acaba nasıl gelir diye düşünmekten karar veremedim
Leylagokgoz Fizyoterapist Meleg kullandınız mı bende onu düşünüyorum fiyat olarak da gorsel olarak da guzel. 2 yasına kadar da binenilir yazıyır dogruysa
Cemrece HappyMom Ben de oda yapmayi dusunmedigimiz icin bambu sepet besiklerden alicam insallah buldum guzel bir model sallanmayan olucak 👌
basakhanim HappyMom Fizyoterapist bende chicco anne yanı NeXT to me magic modelini düşünüyorum ama vazgeçmek üzereyim. En fazla 9 aya kadar yatabilirmiş. 9 aylık bir şey için bu kadar yüksek fiyata çıkamayacağım. 2 yaşına kadar kullanılacak bir model araştırıyorum.
morusevenanne basakhanim bi de bunlar sanki kolay devrilcek gibi geldi bana ben de düşünmüştüm vazgectim
Brcrs basakhanim 1 1,5 yaşa kadar kullanılıyor biz alırken hem mama sandalyesi özelliği olduğundan hem de ana kucağı pozisyonunda dolayı tercih ettik çok da iyi daha kullanmadık nasipse 8 gün sonra 🌸
Zeliha_92 Biz anne yanı beşik aldık 6-8 aylık oluncaya kadar kullanmayı düşünüyoruz daha sonrasında odamı kurarız beşik mi alırız bilmiyoruz orasını şimdilik
mavi2804 HappyMom maccon nirvana anne yanı park beşik. Henüz almadık ama bunda karar kıldım ahşap düşünüyordum ilk zamanlar ama çok kullanışlı olacağını sanmıyorum o yüzden anne yanı da olabilen bu model de karar kıldım.
Mrv_Kml PapatyaAnne_ https://www.hepsiburada.com/yoyko-exclusive-comfort-8-in-1-park-yatak-oyun-parki-koyu-gri-70-x-110-cm-pm-HB00000PWFZS