HappyMom Canımız annelerimiz, bebeğiniz için tercih edeceğiniz beşik türünü oyladıktan sonra markasını da bizlerle paylaşır mısınız? Doğumdan itibaren bebeğinizi nerede uyutmayı planlıyorsunuz? Bebeğiniz için oda yapacak mısınız?
Gzmal HappyMom benim 3. Gebeliğim anne yanı aldım bu kez bence daha kullanışlı bir tanede portatif sallanır beşik alcam 150-300 liraya var tamm 👍🏻
_sumeyyebedir7_ HappyMom Doğumdan itibaren yanımızda kalacak 2 yasına kadar oda yapmadım kiradayız kendi evimize geçeriz güzel bir oda yaparız oglumuza dedik park beşik alıcagım model tam hatırlamıyorum ama ileride oyun alanı olarak kullanır geniş büyük olduğu için rahat ederiz diye düşündüm 🥰
Betulnuri _sumeyyebedir7_ yaa benimle aynı durumdasın resmen bende kiradayım oda yapmıyorum ileriyi düşünerek park beşik aldım 🤩
Burcag _sumeyyebedir7_ şifonyer gardırop filanda mı almadınız esyalarını nereye sıgdırdınjz oda yapmadık diyince merak ettim tecrübe olsun diye soruyorm :)
Mervekaradag _sumeyyebedir7_ ben de oyle dusunuyorum. Anne yanı olabilen park yataklardan alacagim 😍 cok övüldü,cok kullanisli oldugu söylendi. Marka model olarak yoyko exclusive comfort 8 in 1 begendim. Sizin var mi dusundugunuz?
Busracobann HappyMom Pierre Cardin sepet beşik kazandım çekilişten dün geldi ilk 8 ay kadar onu kullancam sonrasında ablasınin mobilya beşiğine geçiş yapicaz inşallah
Danlacan Busracobann [url=https://hizliresim.com/f9BHNx][img]https://i.hizliresim.com/f9BHNx.jpg[/img][/url] bende Pierre cardin bu beşiği düşünüyorum büyüyen beşik 9 10 yaşına kadar kullanılabilirmiş 😊 şimdi küçük beşik alıp ilerde tekrar almaktansa bu mantıklı geldi sizce nasıl 🙂
Zehra516 Bende sepet başım düşünüyorum ama onuda en az 6.aya kadar kullanılabiliyor diyorlar kararsızım
Mervex Zehra516 sepet önermiyorum hic inanin hic kullanamiyor bin pisman oldum simdi ya park ya da anne yani alicam
karanfilll Zehra516 ben ilk oğlumda ilk sepet beşik aldım ve 2 yaşına kadar yattı onda çok memnundum sonra boyu uzayınca beşik küçük gelmeye başladı tabi.sonra da park yatak aldım şuan 3 senedir de onda yatıyor. 5 yaşına geldi yeni yeni onada uzadıkça kısa gelmeye başladı. Şimdi park yatağı bebeğe kurup odalarda rahat taşınması amaçlı sepet beşik almayı düşünüyorum ben memnundum tabi herkes de aynı olmayabilir.
Ozgeksn Cigdema nasıl geldi acaba güzel mi bende onu düşünüyorum ama çok kararsızım foto paylaşabilir misiniz acaba
MervErdo Anne yanı olabilen park yatak almaya karar verdim yoykonun var şi an 1000 lira şubatta kampanyaları olcakmış onu bekliyorum düşmezse de normal bi park yatak amcam
Ebruaysu MervErdo hepsi buradada şuan 1000 bende bugun sipariş verdim kaçırmadan al derim uzun zamandır indirimde orda
Fasulyemom MervErdo imkanınız varsa gidip mağazada görün. Geçen gün hepsiburadada 800tlye indi aldık hemen geldi. Kurduk ancak çok mobilya beşiklere göre çok işlevli değil. Bizim yatak yüksekliğimiz fazla olduğundan yoyko nerdeyse bizim yatak yüksekliğinde. İçindeki yatak tek kat duruyor bir de alt oyun alanı kısmına koyup kullanabiliyorsunuz. Fermuarları incecik patlama ihtimali yüksek. İki ayağında tekerlek var ikisinde yok. Biz iade edeceğiz.
MervErdo Danlacan ya valla nasıl paylaşılıyo inan bilmiyorum ama hepsiburadayay yoyko anne yanı park yatak yazınca çıkar
Mrv_Kml Danlacan https://www.hepsiburada.com/yoyko-exclusive-comfort-8-in-1-park-yatak-oyun-parki-koyu-gri-70-x-110-cm-pm-HB00000PWFZS
ulviyedemirbas2 Danlacan park beşikler şu anda civilde indirim de baka bılırsınız instagramda da var sayfaları mağazaya da gide bılırsınız
_aycaccelik HappyMom biz hem küçük sallanan beşik aldık odadan odaya taşıması kolay olsun diye gece için park beşik aldık
EymenAli21 Tugbahanim1 ahşap beşik anne yani aldım bende kademeli 1 yaşına kadar yanımda olur nasipse sonra oda yapmayı düşünüyorum 😊
basakhanim HappyMom Fizyoterapist bende chicco anne yanı NeXT to me magic modelini düşünüyorum ama vazgeçmek üzereyim. En fazla 9 aya kadar yatabilirmiş. 9 aylık bir şey için bu kadar yüksek fiyata çıkamayacağım. 2 yaşına kadar kullanılacak bir model araştırıyorum.
mummy_mom Fizyoterapist Fizyoterapist chicco anne yanini tavsiye ederim.ben de henuz kullanmadim ama 4 hug bebek belli bir kiloya gelene kadar kullaniliyormus.6 kiloydu sanirim.chiccoda yardimci personel 4 hug onermedi.anne yanini cok övdü.ben de onu dusunuyorum.
Leylagokgoz Fizyoterapist Meleg kullandınız mı bende onu düşünüyorum fiyat olarak da gorsel olarak da guzel. 2 yasına kadar da binenilir yazıyır dogruysa