Eliiiiiiffff Bsrskr1 biliyorum sabırsızsınız çok heyecanlı ama bence sabahı bekleyin belki yenidir ilk idrar da hcg birikip çıktığından küçükte olsa gözükmesi ihtimali var negatifi görmek çok üzücü oluyor tabi ki karar sizin yine de
Bsrskr1 Eliiiiiiffff yaptım pozitif çıktı hemen belirgin çizgi oluştu gittim özel hastaneye kan da baktırdım o da pozitif
Eliiiiiiffff Bsrskr1 ya şöyle benim 4 gün geçmişti sabah yapmama rağmen silik çizgiydi akşam yapsam belki negatif gözükecekti
Eliiiiiiffff Bsrskr1 yaaaaaa hayırlı olsun hiç tanışmıyoruz ama çok sevindim sağlıkla gelsin inşallah ☺️ Yarın durup pazartesi tekrar baktırmalısın kanına en az iki katına çıkmış olması lazım değerin 😌
Alisa1212 Bsrskr1 canım hayırlı olsun rabbim sağlıkla bi şekilde kucağına vermeyi nasip etsin ınsallah bende pco Lut’um nasıl hamıle kaldın canim
Bsrskr1 Alisa1212 canım doktorum klomen ve ovitrelle verdi 3 ay bekle kontrole gelme dedi birde clife kullandım macun belki duymuşsunuzdur kullandım bol bol su ve yürüyüş ve sonuç pozitif
Bsrskr1 mlkkk canım ona baktırmadım sadece kanda gebelik var mı diye baktı pozitif dedi gebelik var pazartesi gelirsin betahcg için dedi
Bsrskr1 Alisa1212 emin ol olur ama sadece onu yemek değil bol bol su ve yürüyüş ben 2 ay kullandım ve hamile kaldım
Alisa1212 Bsrskr1 ınsallah canım bakalım kullnicam allah sana da evlendımı bağışlasın inşallah cok seviniyorum boyle postlar gorunce bana da umut oluyor🙏💜