Bsrskr1 Merhaba kızlaaaar 😍 dün regl günümdü fakat olmadım 1 gün geçti şimdi kahvaltı yaptım tok karnına olsa olur mu ? Yoksa biraz zaman geçsin sonra mı test yapayım ilk idrarla yapamadım çünkü test yoktu daha yeni aldım
mlkkk Bsrskr1 aç tok sabah akşam farketmez varsa çıkar ben regli olmam gereken günde yaptım gecikme olmadı yani çok net çıktı inşallah sizde de çıkar
Bsrskr1 mlkkk bende hemen yapmak istiyorumda 😂😂😂 kahvaltı yaptım işte eşim anlamasın diye sürpriz yapıcam sonra gittim test aldım
3_prenses_annesi Bsrskr1 canım bence bekleme ac tok fark etmez ki varsa çıkar yao yapınca etiketle benide
Bsrskr1 Hatice35 3_prenses_annesi tamam çok heyecanlıyım inanın aylardır bu anı bekliyorum inşallah hamileyimdir 😭😭 klomen kullandım çatlatma iğnesi vuruldum 😞 ne yaptıysam olmadı sonra clife aldım 2 aydır onu kullanıyorum sanırım etki etti piko hastasıydım
Hatice35 Bsrskr1 olacak Allahın izniyle hamilesindir inşallah Rabbim sizinde banada istiyen herkese nasip etsin inşallah 🤲☺️
Bsrskr1 Hatice35 amin inşallah dualarım bütün isteyenlerle inanın her fırsatta dua ediyorum herkese hıçkıra hıçkıra çok zor bi durum Allah isteyen herkese nasip etsin