Nurrrilk1616 yapabilirsn bi risk yoksa otur otur iyice işler birikiyor maalesef sonra yapması daha zor oluyor. Ben 32. Haftadaym hergün tmzlk yapıyorm cam da sildm balkon da yıkadm mutfak dolaplarını da siliyorm bi skıntı yaşamadm şükür ve hamileliğim hep ayakta geçti nerdeyse hiç oturmadm daha nezmn ağırlaşcm acaba diye diye bu haftalara geldim bakalm nzmn ağırlaşcm burada hep öyle ağırlaştm diyorlar bende bekliyorm baklm 😂😂