Ben kendimi zorlamayacak şekilde ufak ufak yaptım ama normaldede yerimde duramayan biriyim bide çok şükür riskli bir durumum yoktu doktorum süpürge açma kendini çok yorma diye uyarmıştı. Şimdi doğuma yaklaştım evi temizlemek istiyorum hergün 1 ufak iş yapıyorum. Fırını temizliyorum diğer gün buzdolabını bir diğer gün ütü şeklinde.