supermommm gel_artik_bebegim rabbim tekrar nasip eder inşallah saglıklı Bi bebiş hepimize canım benim
gel_artik_bebegim supermommm doktor bana 3 aydan önceki düşükler kimyasal sayılıyor demişti ama bu bana biraz saçma geldi kimyasal demek daha bebek oluşmamış pıhtı demek ama 7. haftada bebegin kalbi atmaya başlıyor nasıl kimyasal olabilir 2_3 aylık bebek
supermommm gel_artik_bebegim saçmalık canım kimyasal gebelik bence kese halinde bilee gözükmez ki öyle olsa kese de bebek görmez doktor ve bişey derdi yani kalp atışı için gün verilir mi demi onlar için düşük ölüm kolay şeyler basit geliyor onlara
Mineust supermommm bi arkadaşımda böyle oldu kanaması bi hafta sürdü sonra doktor bi ay sonra adet olursun 40 günü geçerse hala olamazsan gel demişti. 40 günü geçti bi gitti hamileydi tekrardan. İnş sende öyle olursun 😊
supermommm Mineust agzın bal damlıyor resme yaaaaaa 😂😂inşallah canım ya ama içimde bir umut var hergün kendimi rüyada Hamile olarak görüyorum rabbim sesimi duyar inşallah ya