Pnrss06 bana korun korunma bişey demedi sağlık ocağında olan doktor dedi kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman dene dedi zararı olur mu hiç korunmazsam dedim zararı olmaz hatta Hamile kalman daha kolay olur vücut kendini hamilelik seviyesine çıkarttığı için dedi ama hayırlısı tabikşde