Saat 10 da randevumuz vardı. 30+5 olduk prensesimle 🥳 kilosu 1871 g , boyu 42 cm minişimin 😌sizlerin nasıldı bu haftalarda ? Doktor kan akışının , suyunun ve kilosunun gayet iyi olduğunu söyledi. daha doktor ultrasona yeni bakarken dönmedi galiba daha göbeğimin yan tarafı taş gibi oluyor bazen kafası sanırım dedim ve ne duyayım hayır bebeğin dönmüş dedi 🤭 o taş gibi hissettiğim şey benim kızın popişiymiş 😂 şimdilik dönmüş iyi gidiyor dedi.
Ama merak ettiğim bu saatten sonra bir daha geri yukarı döner mi ? Başına gelen oldu mu hiç bu haftalardan sonra dönen bebiş ?