kindersurprise Senaa-5454 canım ben 12 haftalık olmuşken düşük yaptım sen doğum yaptın mı ters rahim gebelikte sorun olmuyor değil mi şimdi yaptığım düşüğe sebep arıyorum da herşeyi göz önüne alarak sen bir sorun yaşadın mı gebelikte
Senaa-5454 kindersurprise canım benimde sıkıntı geçti ilk zamanlar kanamalarim var şuan 14 haftalık oldu çok şükür bişey yok
kindersurprise Senaa-5454 benim de beşinci haftadan beri hep kahverengi yoğun lekelenmelerim vardı bazen kırmızıya dönüyordu en son 11+4 gibiyken adet kanaması gibi yoğun olmaya başladı parça da düşürmeye başladım ve sonra düşük oldu 12+1 de senin lekelenmelerin kanamaların ne zaman başladı miktarı nasıl hala devam ediyor mu şimdi
Senaa-5454 kindersurprise 5 ile 7 hafta arası oldu bnm kahverengi şekilde başladı doktora gittim progestan verdi kullandım ama geçmedi sonra doktorumdan memnun kalmadım 7 haftada tekrar gittim doktora oda başka bir ilaç verdi birde eğer kırmızı akıntın olursa iğne yazıyorum bitane dedi onu vurdum üç gün kahverengi şeklinde devam ettim kırmızı kan gelmeye başladı bizde acile girip iğneyi vurdurdum ondan sonra hiç akıntım olmadi
Yldzz97 Tugbagungor_4446 banada ters dedi çok normal bu hiçbir sorun teşkil etmez her kadından 10/1 nde görülür dedi sonra başka doktora gittigimde ters demek yanlış olur sadece arkaya dönük hafif dedi hiç bir sorun olmaz dedi ultrasonla bakınca da hemen görünüyor bebek annemede doktor 4 doğumdan sonra demiş rahimin ters diye 😅 acaba genetikmi
Yldzz97 kindersurprise korunmayı bıraktığım hafta hamile kaldım onunla bence hiç alakası yok ayrıca ilişkide zorlanma vs olmaz
Drnzgn Tugbagungor_4446 bana da başta ters rahim dedi ilerleyen dönemde düzelir dedi ve düzeldi suan 31 haftadayim canım sıkma canını
Busracobann kindersurprise canım ben 1 ay sonra kaldım . 2 . Gebeligimde de spirali çıkardığım gibi kaldım normalde doktorum 1 sene çocuğun olmayıp bana gelmen gerekirdi maşallah kalmışsın hemen dedi pozisyonla alakalai dedi canım
KkubraOz Benimde ters rahim. Üstten muayeneyle ultrasonda görünmediği için 12. Haftaya kadar vajinal ultrasonla bakma kararı aldık. Onun dışında sıkıntı yapacak bişey yok dedi.hamilelik konusunda da engel olcak bi durum değilmiş.
Tugbagungor_4446 KkubraOz canım aynen 7 haftalık neredeyse kalp atışı başladı ama gözükmüyor kese bebek dedi
KkubraOz Tugbagungor_4446 vajinal ultrason yaptırırsan görürsün baştan beri öyle baktırıyorum ben ☺️ Yoksa dediğim gibi çok zor o haftalara kadar görmek üstten
masalkusum Benımde o sekılde ve hamıleyım 28. Hafta bırının sag elını dıgerının sol elını kullanması gıbı demıstı doktor bana sıkıntı olcak bısı yok ve normal dogumu planlıyoruz kesede hemen gozukmustu oyle sorunlarda olmadı ☺️
Tugbagungor_4446 KkubraOz canım ikinci gebelik olduğu için acele etmiyorum sağlık lı olsun sıkıntı olmasın geç gözüksün vajinal baktırmak istemedim
Deniz95 Benimde ters rahim hamile kalırken sıkıntı olmadı sadece ilk üç ay ultrosonda görmek zor oldu. Burda bir benzetme okumuştum bazı insanlar sol elini kullanır ya onun gibi bir şey😀 doktorumda hiç önemli bir durum değil dedi