Antilena her içinize çektiğinizde bebeğinizin oksijen değilde karbondioksit aldığını nefessiz kaldığını düşünün. Hamilelik, emzirme dönemi geçici bi dönem içinizde bi can taşıyorsunuz ve ona bunları yaşatmaya hakkınız yok. O kadar bulantılarım oldu ki çok şükür bıraktım hiç aramadım şimdi normale döndüm içsem içerim ama vicdanım el vermiyo inşallah sizde azaltabilirsiniz hatta tamamen bırakırsınız dua edicem🤲