Merhaba anneler 😊 Allah nasip ederse eylülün başında doğum yapıcam. Çıtçıtlı badileri hep kısa kollu almışım farkında olmadan hastane çıkışının içindekide sıfır kollu. 1-2 tane uzun kollu çıtçıtlısı var sadece. Sizce uzun kollu çıtçıtlı almalımıyım daha fazla yoksa üstüne tulum vs. Giydireceğimiz için gerek yokmu?