Eavsar evet kilot şeklinde olanı aldım canım üstümdekini çıkarmak kolay kenarları yırtıp çıkarıyordum da yenisini giymek için evet pijamayı çıkarmak lazım uğraştırıyordu biraz 😏 ilk iki üç gün çok kanama oldu akıyordu resmen ben yürürken işte sızdırma falan yapmıyor ıslaklık hissi yok karnını belini sıcak tutuyor çok iyi geldi yani sonra duş alınca falan kanama birden azaldı adet kanamasından daha az oldu o yüzden ped kullanmaya başladım normal kotex aldım yetiyor ☺️