Gulenay1234 ben ilk dogumum da depend bilmiyordum sezaryen oldum normal buyuk boy bebek bezi almıstim cırtlarını yırtıp kullandım sorun yasamadım 10 adet kullandım sonrasında normal uzun pede gecıs yaptım sorun yasamadım ama bu kez markette hasta bezi gordum kilot tarzı ondan alacağım