didemblr Kızlarrr 33. Haftamızdayz birkaç hafta sonra hazirliklarımı tamamlamayı düşünüyorum ve kafamda deli sorular 🤔🤔🥰 malum ilk anneliğim, deneyimsizim biraz. Bebeğin kıyafetlerini ilk yıkamada kaç derecede yıkamak gerekiyor ??
Zeyzey1616 didemblr 30 derecede yıkanıyor canm ben öle yıkadım hiçbir sorun olmadı kimilerini 15 dakikalık kısa programım vardı ondada yıkadım zaten yazıyor etiketlerinde canm kaç derecede yıkancgı genellikle
svmm didemblr ben bebek kıyafetleri programında yıkamıştım sonra durulama yaptım elde yıkama diye geçiyor
Gull_94 didemblr etıketıne bakın once genelde 30 derecede hassas yıkamada yıkadım ben hep bıde bıttıkten sonra yıne detrjan kalırmı dıye dusunup sadcee kısa prgramda detrjansz yıkadım 15 dk falan ılk bı sene
Seftalininannesi11 Ek durulama ayarlayın kısa yıkacaksanız 15 dakikada durulanmaz kalıntı kalmasın 30 dam yüksek yıkamayın kullanılmadı sonuçta ben öyle yaptım
didemblr Seftalininannesi11 uzun programda yıkarım büyük ihtimalle canım ama 60 dereceden falan bahsediyorlar ya bence de çok gibi 60
ebrarecem 60 derece bebek için olmaz pamuk zaten çoğu hemen çeker. En fazla 40 derecede yıkayın ilk kıyafetleri çok az deterjanla 30la yıkasanız yeter.
Ortmenanne16 didemblr 30 derece 600 devir 28 dklik programda beyaz renkli battaniye nevresim olmak üzere ayrı ayrı yıkadım 🙏🙏
didemblr Ortmenanne16 sağ ol canım bn de kategori kategori yikamayi düşünüyorm kıyafetler nevresim battaniyesi vs ayrı ayrı😊
Ortmenanne16 didemblr 30 derece 600 devir 28 dklik programda beyaz renkli battaniye nevresim olmak üzere ayrı ayrı yıkadım 🙏🙏
Ortmenanne16 didemblr 30 derece 600 devir 28 dklik programda beyaz renkli battaniye nevresim olmak üzere ayrı ayrı yıkadım 🙏🙏
Buketkucuk didemblr 30-40 derecede yıkanıyormuş canım ama giydirdikten sonra 60-90 arası yıkayın diyorlar mikropların kırılması için bende kararsızım bakalım 🙈🙆🏻♀️
didemblr Buketkucuk ben de tam tersi saniyrdmm ama ilk bı 30 da yıkar utulermm sonrasına Allah kerim insllah ya 😆🙈
ferhunde 30 derecede 600 devirde yikadim.utude yapinca zaten miktoplari gitmis olur.60derece cok fazla kiyfatler cekeblir aman dikkat